zondag 16 maart 2014

Verloren wastechniek Ring


Ik heb een workshop gevolgd in ons eigen atelier 'ONS11' . 
Wij hebben een aantal gastdocenten. 1 er van is Erik. 
Hij maakt prachtige juwelen uit verloren wastechniek. 
Je maakt de ring uit was, en hij word daarna in zilver gegoten. 
De volgende dag van de workshop moet je hem bewerken tot hij klaar is ! 

Het is een aanrader om te volgen , je geraakt er ontspannen van en krijgt een mooi resultaat op het einde van de rit ! via www.ons11.com kan je meer info vinden. En natuurlijk kan je ook inschrijven via de website ! 




Ik ben alvast dol gelukkig met mijn ring ! Ik heb ook nog de workshop natuurellement bij hem meegedaan. Het is op die resultaten nog even afwachten ! 
Je ziet ze vast binnenkort hier verschijnen. 

Ik verontschuldig mij voor de weinige berichten die je hoort van mij, 
het is namelijk erg druk met school ! 
Maar dat halen we binnenkort wel in. 





3 opmerkingen: