vrijdag 11 juli 2014

Zomer atelier week rond recycleren

Ik ben iemand die gemakkelijk foto's vergeet te maken tijdens workshops.
Ik doe dat eigenlijk nooit.
Nu heb ik deze week les geven en op het einde hielden we een echte modeshow.
Een mama mailde me hiervan enkele foto's.

Zie hier het resultaat :


Het basisconcept was dat we van een t-shirt een kleedje maakte
En van een broek een handtas. 
Nadien moesten ze nog 3 voorwerpen creĆ«ren met afval. 
Bv. een portemonnee van een koekpapiertje
Deze bijna niet op de foto. 
Voor op de catwalk op het einde van de week deden ze hun outfit aan. 

Dit is de creatie van Anouck zij maakte er nog schoenen bij. 
Van een oude t-shirt een vestje met een cape aan. 



Kato die vond kleedjes maar niets en wou liever een jumpsuit. 
Na wat gepuzzel kon ze aan haar jumpsuit beginnen. 

Er was ook 1 jongen ingeschreven. 
Hij maakte een sjaal van restjes jeansbroek + stof
En een erg creatieve hoed. 
Het frame van de hoed is een plastiek deksel en twee yoghurtpotjes en karton. 

Zo hebben jullie ook een idee van hoe mijn week eruit zag. 
Hopelijk denk ik in de toekomst aan foto's nemen van hun creaties. 
en kan ik hier binnenkort  nog enkele leuke dingen tonen. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten