donderdag 27 november 2014

testjurk voor mezelf

Ik wou een mooie jurk voor mezelf maken.
Ik vond bij petit pan de ideale stof.
Ik nam mijn maten, na een dagje of 2 aan het patroon bezig geweest te zijn was het patroon klaar.
Ik maakt eerst in een andere stof er 1, deze staat nog niet op foto dus die krijgen jullie hier binnenkort wel te zien.
Deze is versie twee dus al :) ik had hem na versie 1 al wat aangepast.

Hopelijk vinden jullie hem net zo leuk als ik hem vind.

 
Hij is me op het lijf geschreven.
De rits zit in de zijnaad zo kan ik hem makkelijk zelf aandoen.
Van deze jurk komen er nog een aantal !
De ideale outfit voor mij als kleedjes fan.
 
 
 
 
 

4 opmerkingen:

  1. Ik vind hem superleuk! Jammer dat ik niet gewoon hetzelfde figuur heb, zodat ik je patroontje zou kunnen lenen :-) (An)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mag ik vragen welk patroon je gebruikt hebt? Ik vind het prachtig! En zou n ideaal modelletje zijn vr een vriendin v me om n paar dingetjes te verdoezelen. Ze is soms nogal onzeker.

    BeantwoordenVerwijderen