zaterdag 24 januari 2015

Over het laatste van het jaar en nieuwe van het jaar !

Hoi,

Eerst en vooral wil ik jullie zeggen dat het weer veel te lang geleden is !
Maar het voornemen vanaf vandaag is 'meer tijd maken om te bloggen'.
Mijn naaitijd is tegenwoordig zo beperkt dat het bloggen er soms echt niet van komt !
Mede omdat er ook echt niet veel genaaid word !
Maar in 2015 wil ik hier meer tijd voor vrij maken.

In 2014 rolde er nog een aantal dingen van onder de machine :





In 2015 werden ook al enkele kleine dingen gemaakt : 


 Leuke kleine cadeautjes om cadeau te doen bv boekenwijzers / leesvriendjes voor de kids uit mijn klas. Een boeket lolly bloemen voor een jarige vriendin ! 

Vandaag heb ik bezoek van een naaivriendin hopelijk kan ik jullie vanavond of morgen dus al een nieuw blogbericht presenteren !

3 opmerkingen: