maandag 18 april 2016

babystuff


Babysloefjes 

Zoals je reeds kon lezen zijn we in verwachting van ons allereerste kindje. 
Dit kindje word een meisje. 
In augustus mogen we haar verwelkomen. 

Ik naaide op het naaicafé deze schattig sloefjes. 
Het patroon vond ik op pintrest.
Via deze link kan je er gratis aan : 

De stof komt van bij de petit pan winkel in Antwerpen. 
Nu moet ik er eerlijk bij vertellen dat ik een stukje kreeg van een vriendin op het naaicafe ;) 
Mijn voorraad was van dit stofje al op. 

Ik ben er echt helemaal blij mee. Ze zijn super schattig. 
Ik maakte een bijpassend tuttenkoord. zo verliezen we de tutjes al niet. 

Een grace in een flamingo stofje <3


Dit kleedje werd gemaakt in een stofje dat al van in het begin in mijn kast ligt. 
Het is van filou en friends. 
Het patroon is de grace van Emma en Mona. 
Dit patroon kan je op haar blog terug vinden. 
Een echt aanrader. 
Ik ben helemaal fan van het kleedje. 
Zo zal je er wel nog veel zien verschijnen voor onze kleine pruts. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten